Wiiiiiiiiaaaaaaaaaaaooooo.

Hej. Tänkte berätta vad jag gjort igår och idag. Igår åkte vi upp till Åre över dagen och åt lunch på Broken. Vi åt där sist vi var där och jag älskar deras hamburgare! Mamma och Kent åt Club Sandwich och Marcus käkade en jätteportion med nachos. Sen shoppade vi litegrann och jag (mamma) köpte en grym väst. Sen for vi till chokladfabriken och köpte choklad som vi smaskade i oss på vägen hem. -Mysig dag!

Idag kom mormor och morfar på besök två gånger. En gång innan dom for till stan och en gång efter. Fick tolv par strumpor av momma och det behövdes! Tappar alltid bort mina strumpor så jag kör med en av varje sort. Sen hyrde jag en film. Systrar i jeans 2. Hade ju sett ettan och läst första och andra boken. Den var lika gullig som ettan. Efter middagen åkte jag, mamma och Kent in till stan för att köpa lite grejor. Jag fick en taklampa och en locktång av mamma. Thanks mom! Nu är jag glad och sitter och dricker saft.

The city that never sleeps. Någon gång ska jag dit och inte sova ;) Bara shoppashoppashoppa! <3

Kommentarer
Postat av: Julia.N

SV: Haha! Även snäll kommentar :) nejdå.. ;P

2009-03-09 @ 18:47:14
URL: http://amazingjulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0