Hola!

Våra lärare måste tycka att det är väldigt roligt och sätta prov samma vecka och flera veckor i rad. Fast det är tre bra saker:
1) Vi hade inte HK-provet i måndags pga bada isvak. Det blir på tisdag istället.
2) Mattediagnosen blev uppflyttad tills på måndag.
3) Jag kommer inte hinna göra spanskaprovet imorn på tre kapitel för jag har gitarrspelning. Hinner bara ha spanska i en kvart och det lär ju antagligen ta längre tid än 15 minuter.

Imorn ska jag och Jullan gå runt och försöka sälja salami. Ska sälja minst åtta stycken. Jätteroligt. Verkligen.

Nej, nu ska jag flumma runt på nätet lite och sen ska jag läsa igenom spanskan tills imorn.

Sover i Jullans rum nu. Kommer antagligen sova i mitt rum på fredag. Bara så ni vet liksom.

Calles fina sandbrutta ;D Haha!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tkr verkligen att du borde lägga in bilder på hur ditt rum blev sen^^ Nyfiken i en strut (A)

2009-02-12 @ 15:42:26
URL: http://ceccaa.se
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=42 -BLI MEDLEM och få gratis presentkort, mkt lätt och helt gratis! :)

2009-02-14 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0