Home and back on track again.

Vi for hem idag istället. Vi har varit och hälsat på kusinerna också. Nu har dom skaffat kepsar med "Bilar" trycket på. Förvånad? Inte särskilt. Dom hade vunnit en Crazy Frog-docka på ett tivoli för ett tag sen som dom kallar för "fula gubben". Linda visade en video med Crazy Frog och herre gud vad dom skrattade, och sen när dom satt sig i vardagsrummet där jag satt kom Adam och sa "Fula gubben var på datorn nyss" och jag svarade "jasså, vad gjorde han dårå?", han svarade "Han drog i snoppen så att han tappade snoppen". Sen började han och hans lillebror Alex skratta. Plus att idag har jag fått försöka låta som herr Frog medans jag har hållt i herr Frog.

Vi ska äta pannkaka idag. Har inte ätit det på jättelänge nu. Ska antagligen på bio den här veckan, bara om Sara är hemma nu vill säga. Men det hoppas jag hon är. Kanske äta middag också? Eller vad säger du Julia?

Tar en bild på miss Lovato igen bara för att jag ínte kan förstå hur jävla begåvad hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0