National Treasure 2

Gissa vad som hade ramlat ner i min brevlåda då jag kom hem från skolan? Ett litet paket från CDON.COM som innehöll uppföljaren av National Treasure! Jippi! Då har jag något att göra i helgen. Fast jag och bror kanske ska sova hos La Julia i helgen. Beror på om brodern vill, han har ju fått ett nytt tvspel :D

Nu ska jag ta och dammsuga lite och sen ska jag beställa biljetter till inspelningen. Biljetterna till konserten kanske blir beställda ikväll, ska prata lite med mamma och Julia först. Ikväll blir det Gossip Girl och Desperate Housewives. Oh yeah!

image94

xoxo,
Marielle.


Kommentarer
Postat av: Fia

Heter din bror Marcus??

2008-05-22 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0